tiistai 16. elokuuta 2016

Kesän jälkeen

Kääk mikä otsikko, mutta just tuolta tuntuu nyt! Ulkona on kylmä, tuulee ja vettä tulee vaakatasossa. Koulut alkoivat myös meidän kulmilla tänään ja kesästä tuntuu olevan jäljellä enää muisto vain, vaikka viime viikolla vielä lomailtiin. Olen ehdottomasti kesäihminen, ja yleensä syksyn alkaminen aiheuttaa minulle suurta eroahdistusta auringosta. Tänä syksynä mielen on kuitenkin vallannut enemmänkin ajatus siitä, että kun kesä loppuu, on Maken (joksi me vauva on toistaiseksi ristitty) ulkoistuminen tähän maailmaan jo aika lähellä. (Vaikkakin vielä niin kaukana, blääh!).

Välillä tuntuu, että aika menee todella nopeasti, ja ehditäänköhän me edes laittaa kaikkea valmiiksi ennen vauvan syntymää. Tämä on mulle neljäs vauva, joten ajatukset eivät ihan kaiken aikaa pyöri siinä onko pinnasängyn taustaseinä nyt oikean värinen tai onko sairaalakassi pakattu kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa... ihan vain varmuuden vuoksi. Jotain pieniä hankintoja olen kuitenkin tehnyt. Enimmäkseen kirpputoreilta. Marimekon  Pikkuruusu -kankaasta ommeltu tyynyliina oli ihana löytö. Sopii juuri meidän tulevalle pikkuruusulle. Brion vaaleanpunaisesta puuhelistimestä voittekin sitten päätellä, että komeasta nimestään huolimatta Make tulee todennäköisesti pelaamaan mimmiliigassa...





Kirppisten lisäksi virkkuukoukku on toinen juttu mihin olen viimeaikoina tarttunut. Pitääkin joku päivä vähän kuvailla, mitä olen tähän saakka saanut aikaiseksi. Siihen saakka voikaa hyvin ja jospa me vielä joku aurinkoinen päiväkin ennen syksyä saataisiin! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamalan ihanaa jos jätät merkin käynnistäsi :) Kommentit ilahduttavat aina!
Kiitos!